|
Post by Frontier on Jun 6, 2018 19:09:27 GMT 2
|
|
|
Post by sotirist on Jun 6, 2018 19:58:38 GMT 2
Παρουσίασε η Parrot (η αντίστροφη μέτρηση που βλέπαμε τις τελευταίες μέρες στο site της), το νέο της ultraportable 4K drone: ANAFI. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: www.parrot.com/global/drones/anafi#anafi4K@30fps 100MBps, 21MP φωτογραφίες, 320g (μεταξύ Spark και Mavic Air), 3-axis σταθεροποίηση βίντεο, gimbal με κατακόρυφη περιστροφή 180 μοιρών, 25 λεπτά πτήση. Ανταγωνιστής του Mavic Air. Είσαι απίθανος frontier! Μιλάμε για λεπτά μετά την αντίστροφη μέτρηση της επίσημης ανακοίνωσης της parrot. Το παρακολούθησα και εγώ, γιατί γλυκοκοιταγα το bebop 2 power και είπα να περιμένω να δω το καινούργιο μοντέλο της. Σωστοτατος στην τοποθέτηση σου για τα χαρακτηριστικά, να προσθέσω μόνο: - Δεν έχει αποφυγή εμποδίων όπως το Air - Ισχυρίζεται αποστάσεις έως 4 - 4,5 χλμ με νέες πολλαπλού συντονισμού κεραίες σε κάθε πόδι, διάβασα κάτι για 100 MHz στις παρεχόμενες συχνότητες, που, εάν ισχύει και το κατανοώ σωστά, θα είναι για αλλού γεωγραφικά, αλλά “γαργαλιστικά παρανομο”για μας....χε χε vako - Ισχυρίζεται ότι στα 25 λεπτά αυτονομίας έχει υπολογίσει και βιντεοσκόπηση, πράγμα που ίσως υπονοεί μεγαλύτερους χρόνους χωρίς βιντεο - Έχει 2,5 axis μηχανικό gimbal από ότι καταλαβα και οπτικό σταθεροποιητή στην κάμερα, αλλά χωρίς cropping, full 4K και οπτικό (τηλεχειριζομενο ) zoom ΕΩΣ 2X - Κάνει 180 μοίρες pitch το gimbal - Κοστίζει 699 ευρώ από 2 ιουλιου το απλό (σχετικά) πακέτο Νομιζω, ότι εάν ισχύουν και στην πράξη όλα τα παραπάνω, θα είναι άξιος ανταγωνιστής του Mavic Air αλλά και ίσως του Spark. Αυτά και πάλι μπράβο frontier Σ
|
|
|
Post by sotirist on Jun 6, 2018 20:44:48 GMT 2
Παρουσίασε η Parrot (η αντίστροφη μέτρηση που βλέπαμε τις τελευταίες μέρες στο site της), το νέο της ultraportable 4K drone: ANAFI. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: www.parrot.com/global/drones/anafi#anafi4K@30fps 100MBps, 21MP φωτογραφίες, 320g (μεταξύ Spark και Mavic Air), 3-axis σταθεροποίηση βίντεο, gimbal με κατακόρυφη περιστροφή 180 μοιρών, 25 λεπτά πτήση. Ανταγωνιστής του Mavic Air. Είσαι απίθανος frontier! Μιλάμε για λεπτά μετά την αντίστροφη μέτρηση της επίσημης ανακοίνωσης της parrot. Το παρακολούθησα και εγώ, γιατί γλυκοκοιταγα το bebop 2 power και είπα να περιμένω να δω το καινούργιο μοντέλο της. Σωστοτατος στην τοποθέτηση σου για τα χαρακτηριστικά, να προσθέσω μόνο: - Δεν έχει αποφυγή εμποδίων όπως το Air - Ισχυρίζεται αποστάσεις έως 4 - 4,5 χλμ με νέες πολλαπλού συντονισμού κεραίες σε κάθε πόδι, διάβασα κάτι για 100 MHz στις παρεχόμενες συχνότητες, που, εάν ισχύει και το κατανοώ σωστά, θα είναι για αλλού γεωγραφικά, αλλά “γαργαλιστικά παρανομο”για μας....χε χε vako - Ισχυρίζεται ότι στα 25 λεπτά αυτονομίας έχει υπολογίσει και βιντεοσκόπηση, πράγμα που ίσως υπονοεί μεγαλύτερους χρόνους χωρίς βιντεο - Έχει 2,5 axis μηχανικό gimbal από ότι καταλαβα και οπτικό σταθεροποιητή στην κάμερα, αλλά χωρίς cropping, full 4K και οπτικό ( τηλεχειριζομενο ) zoom ΕΩΣ 2X - Κάνει 180 μοίρες pitch το gimbal - Κοστίζει 699 ευρώ από 2 ιουλιου το απλό (σχετικά) πακέτο Νομιζω, ότι εάν ισχύουν και στην πράξη όλα τα παραπάνω, θα είναι άξιος ανταγωνιστής του Mavic Air αλλά και ίσως του Spark. Αυτά και πάλι μπράβο frontier Σ Ένα πιο μικρό βίντεο εδω
|
|
|
Post by Frontier on Jun 6, 2018 21:22:27 GMT 2
sotirist σωστά αυτά που ανέφερες, δεν έχει αποφυγή εμποδίων (έχει και οπτική σταθεροποίηση για πτήση σε εσωτερικούς χώρους) και όπως σωστά παρατήρησε το έμπειρο μάτι σου, η τηλεκατεύθυνση πρέπει να "γαζώνει" άσχετα αν είναι "κάπως νόμιμη" Το zoom είναι τηλεχειριζόμενο - όπως στο Mavic Pro, αλλά το Mavic Air δεν έχει καν zoom - και είναι καλύτερης ποιότητας. Τα modes που υποστηρίζει με το FreeFlight 6 είναι απίθανα: www.parrot.com/eu/freeflight-6#pilot-your-anafi-drone-with-freeflight-6Για εμένα η περιστροφή της κάμερας 180 μοίρες είναι όλα τα λεφτά, γιατί μπορείς να το πας κοντά σε σημεία που θέλεις να παρατηρήσεις (π.χ κάτω από μια γέφυρα) και να τραβήξεις πλάνα επάνω, όπως κάνει ο τύπος στο παρακάτω βίντεο (αυτό δεν γίνεται ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ DJI): Υ.Γ: Διόρθωσα το βίντεο παραπάνω, έγινε επικόλληση κατά λάθος άλλου βίντεο.
|
|
|
Post by Frontier on Jun 6, 2018 21:25:42 GMT 2
Άλλο ένα μικρό βίντεο.
|
|
|
Post by Vako on Jun 7, 2018 9:49:35 GMT 2
Εξαιρετικα ενδιαφερον πτηνο...η parrot εχει δειξει τον τελευταιο καιρο οτι θελει να μπει δυναμικα στο παιχνιδι με πολυ αξιολογα και αξιοπιστα σκαφη . Νομιζω οτι το αδικειτε συγκρινοντας το με το air . Η θεση του πιστευω ειναι διπλα σε mavic pro και με αυτο θα πρεπει να συγκριθει. Τελος παντων περα απο τα ενδιαφεροντα χαρακτηριστικα του κανεις ακομα δεν μπορει να πει με ακριβεια, αν δεν περασει στα χερια των καθημερινων χρηστων που θα το υποβαλουν πραγματικα σε καθημερινα realtests . Την τιμη τπυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο, ποιον ανταγωνισμο δηλαδη? Μια dji υπαρχει , την βρισκω λογικη αν κανει αυτα που υποσχεται. Η αποφυγη εμποδιων κατ εμε πρεπει να υπαρχει μιας και τα σκαφη πια πετανε αρκετα μακρυα αλλα νομιζω οτι θα ειναι διαθεσιμη στο εγγυς μελλον. Αν θα το επερνα? Ισως ναι...απλα γιατι εχω μια ταση να μην περπαταω σε γνωστα αχναρια..και γιατι εμπιστευομαι την parrot οτι θα εχει ενα καλο support ανταλακτικων και αναβαθμισεων που σιγουρα θα χρειαζεται οσο δοκιμαζεται σε διαφορετικες συνθηκες απο τον καθενα. Ειδικος δεν ειμαι για να αναλυσω τα συστηματα και τα ηλεκτρονικα του ( αλλωστε ειμαστε τυχεροι που εχουμε καποιυς εδω που προσεγγιζουν τα θεματα αυτα πιο εξειδιμευμενα) αλλα μιλω σαν χρηστης-χειριστης που παντα εξαντλω πτητικα οτι μπορει να μου δωσει ενα σκαφος και λιγο παραπανω.
|
|
|
Post by engelo on Jun 7, 2018 11:19:10 GMT 2
Αντε μπράβο, να έχουμε ανταγωνισμό να ρίξει τις τιμές η DJI !!!!
|
|
|
Post by Frontier on Jun 8, 2018 15:56:54 GMT 2
Άλλο ένα βίντεο από το ANAFI, με αρκετή Ελλάδα μέσα
|
|
|
Post by Vako on Jun 8, 2018 17:24:50 GMT 2
Είμαι σίγουρος ότι έχει ξεστοκαρει ήδη πριν κυκλοφορησει
|
|
|
Post by Frontier on Jun 8, 2018 17:58:02 GMT 2
Το σύστημα φόρτισης USB-C είναι επίσης πάρα πολύ καλό, πρακτικά η μπαταρία φορτίζεται με ένα powerbank (ή φορτιστή κινητού), χωρίς να χρειάζεται φορτιστή τοίχου όπως τα φορητά (Mavic/Spark) της DJI. Ιδιαίτερα βολικό όταν ταξιδεύεις.
|
|
|
Post by sotirist on Jun 11, 2018 16:37:19 GMT 2
Εκτός των τεχνικων χαρακτηριστικών του, θα πρέπει να προσθέσουμε στις εξισώσεις μας νομίζω και αλλα, οπως NFZ οριζομενα απο τον χρηστη, επιλογη συχνοτητων απο τον χρηστη, χαμηλο θορυβο τυπου pro platinum και αλλα που θα ερθουν στην επιφανεια συντομα...
Παντως ολα τα droneφορουμς για αυτο μιλανε...
|
|
|
Post by sotirist on Jun 11, 2018 21:28:59 GMT 2
Το σύστημα φόρτισης USB-C είναι επίσης πάρα πολύ καλό, πρακτικά η μπαταρία φορτίζεται με ένα powerbank (ή φορτιστή κινητού), χωρίς να χρειάζεται φορτιστή τοίχου όπως τα φορητά (Mavic/Spark) της DJI. Ιδιαίτερα βολικό όταν ταξιδεύεις. Το συγκεκριμένο βίντεο, φτιάχτηκε για το Anafi νομίζω....Κανένα άλλο drone σήμερα δεν θα νοιώσει άνετα δίπλα του, ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ χώρο. Τωρα αν μπορούμε να το κάνουμε εμείς, .....παίζεται χα χα Σ
|
|
|
Post by Vako on Jun 12, 2018 9:18:55 GMT 2
Εκτός των τεχνικων χαρακτηριστικών του, θα πρέπει να προσθέσουμε στις εξισώσεις μας νομίζω και αλλα, οπως NFZ οριζομενα απο τον χρηστη, επιλογη συχνοτητων απο τον χρηστη, χαμηλο θορυβο τυπου pro platinum και αλλα που θα ερθουν στην επιφανεια συντομα... Παντως ολα τα droneφορουμς για αυτο μιλανε... Oλα ανοιχτα μεχρι να ερθει καποια αναβαθμιση και να τα κοψει ολα....αφου θα εχει πουλησει τα αντερα της η parrot...xaxaxa
|
|
|
Post by Frontier on Jun 12, 2018 9:41:23 GMT 2
Εκτός των τεχνικων χαρακτηριστικών του, θα πρέπει να προσθέσουμε στις εξισώσεις μας νομίζω και αλλα, οπως NFZ οριζομενα απο τον χρηστη, επιλογη συχνοτητων απο τον χρηστη, χαμηλο θορυβο τυπου pro platinum και αλλα που θα ερθουν στην επιφανεια συντομα... Παντως ολα τα droneφορουμς για αυτο μιλανε... Oλα ανοιχτα μεχρι να ερθει καποια αναβαθμιση και να τα κοψει ολα....αφου θα εχει πουλησει τα αντερα της η parrot...xaxaxa Δεν παίζει αυτό, η Parrot δεν είναι DJI
|
|
|
Post by sotirist on Jun 12, 2018 13:26:00 GMT 2
Το σύστημα φόρτισης USB-C είναι επίσης πάρα πολύ καλό, πρακτικά η μπαταρία φορτίζεται με ένα powerbank (ή φορτιστή κινητού), χωρίς να χρειάζεται φορτιστή τοίχου όπως τα φορητά (Mavic/Spark) της DJI. Ιδιαίτερα βολικό όταν ταξιδεύεις. Μάνο,
Και η μπαταρία του Spark φορτίζει απευθείας με φορτιστή USB και powerbank, αρκεί να βγάζουν έξοδο πάνω από 2,1 A. Βέβαια, η μπαταρία πρέπει να είναι κουμπωμένη στο σκάφος, αφού ο USB connector δεν είναι στο σώμα της, αλλά στο σώμα του Spark.
Σ
|
|
|
Post by dream_master on Jun 12, 2018 13:45:33 GMT 2
Να ρωτησο κατι: μου κανει εντυπωση το ποσο ελαφρυ ειναι το anafi ενω η εταιρια υσχηριζετε οτι θα ειναι σταθερο σε δυνατους ανεμους. Αυτο πως θα το επιτυχη; Καλυτερη αεροδυναμικη;
|
|
|
Post by Frontier on Jun 12, 2018 14:00:45 GMT 2
Να ρωτησο κατι: μου κανει εντυπωση το ποσο ελαφρυ ειναι το anafi ενω η εταιρια υσχηριζετε οτι θα ειναι σταθερο σε δυνατους ανεμους. Αυτο πως θα το επιτυχη; Καλυτερη αεροδυναμικη; Σίγουρα το πολύ χαμηλό προφίλ του βοηθά, αλλά και εγώ περιμένω να δω στην πράξη κάτι τέτοιο.
|
|
|
Post by Frontier on Jun 12, 2018 14:01:52 GMT 2
Το σύστημα φόρτισης USB-C είναι επίσης πάρα πολύ καλό, πρακτικά η μπαταρία φορτίζεται με ένα powerbank (ή φορτιστή κινητού), χωρίς να χρειάζεται φορτιστή τοίχου όπως τα φορητά (Mavic/Spark) της DJI. Ιδιαίτερα βολικό όταν ταξιδεύεις. Μάνο, Και η μπαταρία του Spark φορτίζει απευθείας με φορτιστή USB και powerbank, αρκεί να βγάζουν έξοδο πάνω από 2,1 A. Βέβαια, η μπαταρία πρέπει να είναι κουμπωμένη στο σκάφος, αφού ο USB connector δεν είναι στο σώμα της, αλλά στο σώμα του Spark. Σ
Έχεις δίκιο, απλά ποτέ δεν είχα φορτίσει την μπαταρία του Spark στο αεροσκάφος μιας που είχα τον πολλαπλό φορτιστή.
|
|
|
Post by sotirist on Jun 24, 2018 10:07:17 GMT 2
Καλημερα,
Νέο βίντεο που συγκρίνει το Anafi με τα Mavic Air και Pro. Είναι στα κινέζικα, αλλά τα στοιχεία και τα βασικά αποτελέσματα είναι αντιληπτά ανεξάρτητα από γλώσσα νομίζω.
Σ
|
|
|
Post by sotirist on Jun 24, 2018 10:27:33 GMT 2
Εκτός των τεχνικων χαρακτηριστικών του, θα πρέπει να προσθέσουμε στις εξισώσεις μας νομίζω και αλλα, οπως NFZ οριζομενα απο τον χρηστη, επιλογη συχνοτητων απο τον χρηστη, χαμηλο θορυβο τυπου pro platinum και αλλα που θα ερθουν στην επιφανεια συντομα... Παντως ολα τα droneφορουμς για αυτο μιλανε... Oλα ανοιχτα μεχρι να ερθει καποια αναβαθμιση και να τα κοψει ολα....αφου θα εχει πουλησει τα αντερα της η parrot...xaxaxa Μόλις προχθές έμαθα ότι η Parrot έχει ήδη πιστοποιήσει τις διαδικασίες της για είναι συμβατή με την ευρωπαϊκή οδηγία περί προσωπικών δεδομένων GDPR. Ως εκ τούτου στοιχεία χρηστών, πτησης, γεωγραφίας κλπ καπούτ ούτε τωρα ούτε ποτέ. Το χρησιμοποιεί ήδη σαν πλεονέκτημα έναντι της DJI
|
|
|
Post by engelo on Jun 24, 2018 10:44:16 GMT 2
Σωτήρη, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την DJI, δεν υπάρχει κανένα πλεονέκτημα.
Στους κανόνες του ευρωπαικού GDPR υπόκεινται ΟΛΕΣ οι εταιρίας, άσχετα από που βρίσκεται η έδρα της εταιρίας, αν δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαική ένωση.
Δλδ δεν αφορά εταιρίες απο Ευρώπη αλλά από ολόκληρο τον κόσμο. Γι αυτό και το τελευταίο update της DJI ρωτάει για συγκατάθεση του πελάτη.
|
|
|
Post by engelo on Jun 24, 2018 10:45:32 GMT 2
Ποιες επιχειρήσεις αφορά ο GDPR;
Ο κανονισμός GDPR, αφορά όλες τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα της Ευρωπαϊκή Ένωσης ( και εκτός της ΕΕ που προσφέρουν αγαθά και υπηρεσίες σε άτομα που ζουν στην ΕΕ ) που με οποιοδήποτε τρόπο συλλέγουν, επεξεργάζονται και αποθηκεύουν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα πελατών, προμηθευτών, συνεργατών και εργαζόμενων. Στην πραγματικότητα, το GDPR καθίσταται το παγκόσμιο πρότυπο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
|
|
|
Post by Vako on Jun 24, 2018 13:07:39 GMT 2
Ενδιαφερον βιντεο sotirist , σιγουρα εχω ενθουσιαστει που βγηκε δυναμικα ανταγωνιστης του μονοπωλιου dji , ομο, ογω οτι εμφανισιακα τα dji περνανε μπροστα , ο θορυβος του anafi με εξεπληξε (πολυ εξυπνο το σχημα των ελικων) οσο για τα αλλα , μενει στην parrot να τα αποδειξει . Η καμερα ολα τα λεφτα τοσο ο τροπος λειτουργειας της οσο και η ποιοτητα του βιντεο, που το βρισκω πολυ κοντα ισως και καλυτερο του air πιθανων ,οχι του mavic pro νομιζω.
|
|
|
Post by Frontier on Jun 24, 2018 13:16:02 GMT 2
Σωτήρη, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την DJI, δεν υπάρχει κανένα πλεονέκτημα. Στους κανόνες του ευρωπαικού GDPR υπόκεινται ΟΛΕΣ οι εταιρίας, άσχετα από που βρίσκεται η έδρα της εταιρίας, αν δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαική ένωση. Δλδ δεν αφορά εταιρίες απο Ευρώπη αλλά από ολόκληρο τον κόσμο. Γι αυτό και το τελευταίο update της DJI ρωτάει για συγκατάθεση του πελάτη. Συγνώμη για το off-topic. Το πρόβλημα με την DJI - κάτι που είχε αναφερθεί και στο παρελθόν - είναι ότι ΟΛΑ τα drones της - θέλει δεν θέλει ο χρήστης (καμία σχέση με το GDPR) - στέλνουν δεδομένα (μέχρι και φωτογραφίες και μικρά αποσπάσματα βίντεο) στην Κίνα και στο HK. Το "τρυπάκι" με την συναίνεση που ΑΠΑΙΤΕΙ να δώσεις η DJI, αφορά τον GPDR όπου στην ουσία συναινείς στην αποστολή δεδομένων σου σε χώρες εκτός Ε.Ε (και γενικότερα στην συλλογή και αποστολή δεδομένων). Αν δεν συναινέσεις, δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο Skypixel και συνεπώς δεν επιτρέπει την πτήση πάνω από 30μ ύψος και 50μ απόσταση. Άκρως παράνομη τακτική από την DJI και ήδη ετοιμάζονται αγωγές (στην Γερμανία διάβασα στο RCworld ότι εξετάζεται η προσφυγή στην Ευρωπαϊκή επιτροπή κατά της εταιρίας). Γιαυτό και εξακολουθεί ο αμερικανικός στρατός να απαγορεύει την χρήση DJI drones, διότι - παρά τις διαβεβαιώσεις της εταιρίας - δεν έγινε ΚΑΜΙΑ αλλαγή τόσο στο λογισμικό όσο και στο υλικολογισμικό των μηχανημάτων ώστε να μην στέλνουν στοιχεία (με το έτσι θέλω) σε servers στην Κίνα ή οπουδήποτε αλλού. Εδώ μέχρι και η Yuneec έχει πάρει "στο ψιλό" την DJI για το συγκεκριμένο θέμα (δείτε π.χ την σελίδα του νέου Typhoon H Plus): "No transfer of data to external servers"
|
|
|
Post by dream_master on Jun 24, 2018 13:31:04 GMT 2
παντως μια αντιγραφη του της parrot την εντοπισα! Το χειρηστηριο μιαζει με του Hubsan H216A X4 DESIRE
|
|
|
Post by sotirist on Jun 24, 2018 14:35:38 GMT 2
Σωτήρη, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την DJI, δεν υπάρχει κανένα πλεονέκτημα. Στους κανόνες του ευρωπαικού GDPR υπόκεινται ΟΛΕΣ οι εταιρίας, άσχετα από που βρίσκεται η έδρα της εταιρίας, αν δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαική ένωση. Δλδ δεν αφορά εταιρίες απο Ευρώπη αλλά από ολόκληρο τον κόσμο. Γι αυτό και το τελευταίο update της DJI ρωτάει για συγκατάθεση του πελάτη. Συγνώμη για το off-topic. Το πρόβλημα με την DJI - κάτι που είχε αναφερθεί και στο παρελθόν - είναι ότι ΟΛΑ τα drones της - θέλει δεν θέλει ο χρήστης (καμία σχέση με το GDPR) - στέλνουν δεδομένα (μέχρι και φωτογραφίες και μικρά αποσπάσματα βίντεο) στην Κίνα και στο HK. Το "τρυπάκι" με την συναίνεση που ΑΠΑΙΤΕΙ να δώσεις η DJI, αφορά τον GPDR όπου στην ουσία συναινείς στην αποστολή δεδομένων σου σε χώρες εκτός Ε.Ε (και γενικότερα στην συλλογή και αποστολή δεδομένων). Αν δεν συναινέσεις, δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο Skypixel και συνεπώς δεν επιτρέπει την πτήση πάνω από 30μ ύψος και 50μ απόσταση. Άκρως παράνομη τακτική από την DJI και ήδη ετοιμάζονται αγωγές (στην Γερμανία διάβασα στο RCworld ότι εξετάζεται η προσφυγή στην Ευρωπαϊκή επιτροπή κατά της εταιρίας). Γιαυτό και εξακολουθεί ο αμερικανικός στρατός να απαγορεύει την χρήση DJI drones, διότι - παρά τις διαβεβαιώσεις της εταιρίας - δεν έγινε ΚΑΜΙΑ αλλαγή τόσο στο λογισμικό όσο και στο υλικολογισμικό των μηχανημάτων ώστε να μην στέλνουν στοιχεία (με το έτσι θέλω) σε servers στην Κίνα ή οπουδήποτε αλλού. Εδώ μέχρι και η Yuneec έχει πάρει "στο ψιλό" την DJI για το συγκεκριμένο θέμα (δείτε π.χ την σελίδα του νέου Typhoon H Plus): "No transfer of data to external servers" Επειδη τυχαίνει να γνωρίζω το GDPR καλά λόγω επαγγέλματος, να σημειώσω, πέρα από το “τρυπακι” που πολύ σωστά τόνισε ο frontier, που είναι καθαρά εκβιαστικό, δεν υπάρχει καμμία προστασία ή πρόβλεψη π.χ, για το δικαίωμα στη λήθη, που είναι απαράβατος κανόνας του κανονισμού και που προφανώς δεν προβλέπεται πουθενά στην DJI. Απλά, και καταχρηστικά κατά τη γνώμη μου, σου ζητάει συναίνεση για τα πάντα....
|
|
|
Post by engelo on Jun 24, 2018 15:29:59 GMT 2
Οταν υπάρχει τέτοιο πρόστιμο οι εταιρίας θα κάνονουν τα πάντα για να προστατευθούν. Συγκατάθεση ζητάνε και οι Ελληνικές εταιρίες. Είναι υποχρεωτικό αν δεν θέλουν να φάνε πρόστιμο. Δικαίωμα στη λήθη υπάρχει στη DJI αλλά μετά θα πέσει σε λήθαργο και το drone σου... Για τα cookies το ίδιο δεν ισχύει? αν δε θες δεν δεχεσαι τα cookies.
|
|
|
Post by Frontier on Jun 24, 2018 16:24:59 GMT 2
Οταν υπάρχει τέτοιο πρόστιμο οι εταιρίας θα κάνονουν τα πάντα για να προστατευθούν. Το θέμα δεν είναι το ίδιο το GDPR, αλλά το γεγονός ότι όλα τα DJI συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες αδιάκοπα. Το παράνομο της υπόθεσης είναι ότι ενώ ο χρήστης έχει αγοράσει το αεροσκάφος - άρα είναι στην κυριότητά του - στην ουσία δεν είναι διότι αν δεν συναινέσεις στην συλλογή δεδομένων, δεν πετά. Εκεί είναι το θέμα: δεν πρέπει να συλλέγει στοιχεία θέλει δεν θέλει ο χρήστης. Δεν εννοώ τα flight logs που ορθώς πρέπει να καταγράφονται αλλά όχι να αποστέλλονται χωρίς έλεγχο (π.χ στο Mi Drone έχεις επιλογή ποια logs θέλεις να στείλεις στην Xiaomi), αλλά το ότι στέλνει φωτογραφίες και βίντεο στους servers της χωρίς κανέναν έλεγχο/αποτροπή από τον χρήστη (γιαυτό και η συναίνεση), θέτοντας παράλληλα τεχνητούς περιορισμούς (30μ ύψος / 50μ απόσταση) στην λειτουργία του αεροσκάφους εφόσον ΔΕΝ συναινέσει ο χρήστης (εκεί επικεντρώνουν το όλο πρόβλημα οι ομάδες που πηγαίνουν το θέμα στην Ευρωπαϊκή επιτροπή). Το θέμα έχει πολύ "ζουμί" και όσο περνά ο καιρός και εφαρμόζεται ο GDPR, θα δούμε πολλά ακόμα εκτιμώ. Επιστρέφοντας στο Anafi/Parrot, οι τύποι έχουν ξεμπερδέψει με όλα αυτά διότι ούτε απαιτούν την συναίνεση για αποστολή δεδομένων, ούτε απαιτούν να κάνεις λογαριασμό σε αυτούς για να πετάξεις (εννοείται χωρίς περιορισμούς - ούτε καν NFZ έχει), γιατί απλούστατα είναι οι αρμόδιες αρχές επιφορτισμένες για την επιβολή του νόμου. Το ίδιο κάνει και η Autel όπως και η Yuneec.
|
|
|
Post by sotirist on Jun 24, 2018 17:51:58 GMT 2
παντως μια αντιγραφη του της parrot την εντοπισα! Το χειρηστηριο μιαζει με του Hubsan H216A X4 DESIRE Αν κρίνω από το βάρος του ΤΧ (380g) κάτι καλύτερο ελπίζω να έχει μέσα από το hubsan 😀😃😀😄😁
|
|
|
Post by engelo on Jun 24, 2018 19:41:21 GMT 2
Μάνο και στο DJI4GO αν δεν θες δεν στέλνεις δεδομένα.
Μετά την πτήση αν δεν κάνεις synchronise και κάνεις clear local data δεν πάει τίποτε στον Server της DJI.
|
|