|
Post by Frontier on Apr 4, 2021 14:20:42 GMT 2
|
|
|
Post by Frontier on Apr 7, 2021 14:26:09 GMT 2
Στο blog TechnikNews.net διέρρευσαν πληροφορίες για το επερχόμενο dji Air 2S, καθώς και για το fly more combo πακέτο του. Οι διαθέσιμες πληροφορίες για το αεροσκάφος (μέχρι στιγμής), είναι: - Φεύγει το όνομα Mavic - Βάρος 590γρ, 30γρ βαρύτερο από το Mavic Air 2, δεν έχει πιστοποίηση C άρα μέχρι την 31/12/2022 πετά νόμιμα μόνο με πιστοποίηση Α2 και μετά την 1/1/2023 μόνο με πιστοποίηση Α3. - Ο αισθητήρας γίνεται 1" (από 1/2" που έχει το Air 2), με μέγιστη ανάλυση 20MP αντί 48MP που έχει το Air 2. Εκτιμώ ότι παρά τα λιγότερα MP στην φωτογραφία, η ποιότητά τους θα είναι καλύτερη λόγω μεγαλύτερου μεγέθους αισθητήρα. - 10-bit χρώμα κάμερας, μέγιστη ανάλυση 5.4K@30fps, υποστήριξη 4K@60fps. - HDR, Spotlight 2.0, Point of Interest 3.0, πανόραμα και hyperlapse λειτουργίες (όπως έχει και το Air 2). - Νέο ActiveTrack 4.0 προκειμένου να αξιοποιηθούν οι δύο νέοι αισθητήρες στο εμπρός επάνω μέρος του αεροσκάφους. Από την κλίση που έχουν, εκτιμώ ότι θα βοηθούν το Air 2S να αποφεύγει εμπόδια όταν κινείται προς τα εμπρός έχοντας μεγαλύτερη ακτίνα δράσης (και προς τα επάνω), αλλά δεν θα το βοηθήσουν στην κίνηση στα πλάγια, διότι δεν "βλέπουν" στο πλάι. - Νέα λειτουργία το Master Shots, όπου το Air 2S εκτελεί 10 διαφορετικές μανούβρες γύρω από ένα αντικείμενο και παράγει μικρά σύντομα βίντεο. - ADS-B (όπως έχουν και τα μεταγενέστερα Air 2) για λήψη πληροφοριών πτήσης από κοντινά σε αυτό αεροσκάφη. - Ocusync 3.0, συμβατό με dji Goggles v2 (όπως αυτά που έχει το dji FPV). - Μπαταρία ίδιας χωρητικότητας με το Air 2 (αν είναι ίδιες θα είναι καλό και για το Air 2). - Τιμή άγνωστη αλλά πάνω από 800 Ευρώ η βασική έκδοση. Το βασικό πακέτο περιλαμβάνει: Το fly more combo πακέτο περιλαμβάνει: Αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στον Απρίλιο.
|
|
|
Post by Frontier on Apr 12, 2021 15:47:14 GMT 2
15 Απριλίου η παρουσίαση του dji Air 2S
|
|
|
Post by Frontier on Apr 13, 2021 12:22:42 GMT 2
Early Unboxing του Air 2S
|
|
|
Post by Frontier on Apr 15, 2021 8:58:31 GMT 2
Το επίσημο video παρουσίασης του Air 2S, πριν παρουσιαστεί ακόμα το Air 2S.
|
|
|
Post by artplus on Apr 16, 2021 10:55:27 GMT 2
''Εξυπνη αναβάθμιση'' καθαρα για λογους πωλησεων κατα την γνωμη μου. Απο εκει και μετα δεν βλεπω τον λογο εγω προσωπικα για αγορα απο την στιγμη που εχω το air2. Ο μονος λογος να εμπαινα σε σκεψεις ειναι αν εχουν τις ιδιες μπαταριες. Ωστε να γλυτωσω το combo πακετο αλλα και παλι. Η ποιοτικοτερη καμερα θα κανει διαφορα μονο την νυχτα, ομως αν καποιος θελει νυχτερινα πλανα και φωτογραφιες θεωρω οτι το mavic pro 2 παραμενει η καλυτερη λυση σαν γενικο πακετο, ειδικα οταν η τιμη του εχει πεσει τοσο στα μεταχειρσμενα
|
|
|
Post by crossroad on Apr 16, 2021 16:01:23 GMT 2
Καλησπέρα. Θα συμφωνήσω κι εγώ (κάτοχος Air 2) ότι η συγκεκριμένη αναβάθμιση είναι : grab the money. Αν παρατηρήσετε προσεκτικά στα specs το transmission EIRP για CE (δηλ. για τους άτυχους Ευρωπαίους) Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ AIR 2 : 5.8 GHz < 20 dbm & 2.4 GHz < 14 dbm. Για την Αμερική με FCC υπάρχει όντως διαφορά. Επομένως από που προκύπτει ότι η δυνητική "απόσταση" αυξάνει από 6 σε 8 km ειδικα για την Ευρώπη ; Το πιο σοβαρό κατα τη γνώμη μου θέμα είναι η συνεχιζόμενη πρακτική της DJI να μην ενδιαφερεται για τη σήμανση ce της Ευρώπης. Δυστυχώς το περιθώριο εξαντλείται και μετά το τέλος του 2022 τα συγκεκριμένα drones ως μη έχοντα σήμανση θα πετάνε μόνο σε αγρούς και λιβάδια !!! Αυτό ισχύει και το AIR 2 ! ΝΑ προχωρήσω σε αναβάθμιση για 1/μιση χρόνο ? Ευχαριστώ δεν θα πάρω.
|
|
|
Post by Frontier on Apr 16, 2021 18:34:26 GMT 2
Ακριβώς αυτό που λέτε ισχύει, είναι αχρείαστη αναβάθμιση - ειδικά για όσους έχουν Air 2 ή Mavic 2 Pro - μάλιστα θα έλεγα εντελώς αψυχολόγητη (για κάποιον που έχει το Air 2) δεδομένου ότι το Air 2 δεν έχει κλείσει καλά-καλά χρόνο από την κυκλοφορία του. Αυτή η κίνηση της dji σίγουρα δεν είναι καλό σημάδι, διότι είναι καθαρή "λογική" Apple: τεχνητή απαξίωση. Ευτυχώς που οι μπαταρίες είναι ίδιες, όπως και το υπόλοιπο αεροσκάφος (με εξαίρεση την κάμερα και τους δύο εμπρός αισθητήρες) και θα βρίσκουμε μπαταρίες για 1-2 χρόνια ακόμα (δοκιμάστε να βρείτε μπαταρίες για Mavic Pro / Mavic Air και θα καταλάβετε τι εννοώ).
Η μόνη εταιρεία που μέχρι στιγμής ξέρουμε σίγουρα ότι θα επαναπιστοποιήσει τα αεροσκάφη της για να είναι C-rated (C2 για την ακρίβεια), είναι η Yuneec και αφορά τα Typhoon H+, H3 και H520. Το Air 2S είναι ΗΔΗ legacy σύμφωνα με την EASA και η dji το πιο πιθανό είναι του χρόνου να βγάλει άλλο αεροσκάφος αντικαταστάτη του Air 2S που να έχει C1 πιστοποίηση (αν δεν "βαρύνει" και άλλο).
|
|
|
Post by crossroad on Apr 16, 2021 20:34:58 GMT 2
Δυστυχώς το μέλλον δεν είναι αισιόδοξο... Η αγορά των drones για ψυχαγωγική χρήση είναι τόσο αβαθύς και βάλλεται από τις αλλεπάλληλες ρυθμίσεις...Δυστυχώς οι επίσημες αρχές μας θεωρούν ενοχλητικούς, όπως και πολλοί συμπολίτες μας νομίζω...(βοηθάμε κι εμείς λίγο σ'αυτό). ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ κι αυτό θα το πληρώσουμε όλοι ! Η DJI λειτουργεί όπως η APPLE ή SAMSUNG που είναι όμως οι εναλλακτικές όπως στην τηλεφωνία ; Η PARROT εγκατέλειψε, και FIMI - AUTEL δεν παράγουν προϊόντα αντίστοιχης τεχνολογίας με τη DJI ή τουλάχιστον εξίσου αξιόπιστα και VFM.
|
|
|
Post by orfeas26 on Apr 16, 2021 21:54:40 GMT 2
Δεν έχω καταλάβει...τι ακριβώς θα ισχύει από το 2023. Εγώ που έχω το Mavic Pro πως θα με επηρεάσει?
|
|
|
Post by Frontier on Apr 17, 2021 7:49:03 GMT 2
Δεν έχω καταλάβει...τι ακριβώς θα ισχύει από το 2023. Εγώ που έχω το Mavic Pro πως θα με επηρεάσει? Θα γράψω κάποια σχετικά άρθρα εδώ σχετικά με τους νέους κανονισμούς της EASA. Για το Mavic Pro το οποίο είναι legacy αεροσκάφος, εάν κάποιος μέχρι 31/12/2022 θέλει να το πετάει νόμιμα, θα πρέπει να έχει πιστοποίηση Α2. Από 1/1/2023 το αεροσκάφος επιτρέπεται να πετάει μόνο με πιστοποίηση Α3 που σημαίνει εκτός αστικού ιστού, μακριά από κόσμο, στα βουνά και στα λαγκάδια ΜΟΝΟ.
|
|
|
Post by orfeas26 on Apr 17, 2021 12:08:43 GMT 2
Δεν έχω καταλάβει...τι ακριβώς θα ισχύει από το 2023. Εγώ που έχω το Mavic Pro πως θα με επηρεάσει? Θα γράψω κάποια σχετικά άρθρα εδώ σχετικά με τους νέους κανονισμούς της EASA. Για το Mavic Pro το οποίο είναι legacy αεροσκάφος, εάν κάποιος μέχρι 31/12/2022 θέλει να το πετάει νόμιμα, θα πρέπει να έχει πιστοποίηση Α2. Από 1/1/2023 το αεροσκάφος επιτρέπεται να πετάει μόνο με πιστοποίηση Α3 που σημαίνει εκτός αστικού ιστού, μακριά από κόσμο, στα βουνά και στα λαγκάδια ΜΟΝΟ. Αυτό δεν θα το επιτρέπει η Dji μέσω της εφαρμογής?? Δηλαδή δεν θα μπορώ να το ενεργοποιήσω καν όπως γίνεται στις no fly zones? Ή είναι καθαρά θέμα νομοθεσίας?
|
|
|
Post by artplus on Apr 17, 2021 12:39:59 GMT 2
Eίναι θέμα νομοθεσίας. Δεν θα έχει ανάμειξη η DJI όπως για παράδειγμα δεν έχει ανάμειξη η fimi με nfz
|
|
|
Post by antonio on Apr 18, 2021 21:21:05 GMT 2
Νέος στο φόρουμ και γενικά στα drone. Για πρώτο drone θα προτείνατε το 2s? Με ενδιαφέρει αρκετά το active track και το 2s δεν το παίνεψαν αρκετά στο YTç
|
|
|
Post by Frontier on Apr 19, 2021 11:28:40 GMT 2
Νέος στο φόρουμ και γενικά στα drone. Για πρώτο drone θα προτείνατε το 2s? Με ενδιαφέρει αρκετά το active track και το 2s δεν το παίνεψαν αρκετά στο YTç Καλωσήρθες στην παρέα. Το καλύτερο - κατά την άποψή μου - αεροσκάφος της για τέτοια χρήση, είναι το Mavic 2 (Zoom/Pro) και μετά το Phantom 4 Pro. Ο λόγος είναι απλός: έχει αισθητήρες παντού (εμπρός, πίσω, πάνω, κάτω, δεξιά και αριστερά), με αποτέλεσμα να μπορεί να αποφεύγει εμπόδια άνετα όπως και αν κινείται. Όταν το αεροσκάφος σε ακολουθεί, είναι πιθανότερο να στουκάρει αν δεν δει κάποιο εμπόδιο στο πλάι (το οποίο τα Air 2/2S δεν μπορούν να δουν, γιατί απλά δεν έχουν αισθητήρες στο πλάι), παρά πάνω από αυτό. Οι επάνω αισθητήρες του Air 2S, ουσιαστικά δεν βλέπουν επάνω - όπως βλέπουν στο Mavic 2 - αλλά προς τα εμπρός με μια μεγαλύτερη γωνία προς τα επάνω... κυρίως βοηθούν όταν το αεροσκάφος κινείται προς τα εμπρός, αλλά δεν θα πιάσουν π.χ ένα κλαδί που είναι στο πλάι.
|
|
|
Post by crossroad on Apr 20, 2021 14:22:15 GMT 2
Νέος στο φόρουμ και γενικά στα drone. Για πρώτο drone θα προτείνατε το 2s? Με ενδιαφέρει αρκετά το active track και το 2s δεν το παίνεψαν αρκετά στο YTç Εγώ θα πρότεινα το ΜΙΝΙ 2. (Έχω το AIR 2) O ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ είναι οι νέοι κανονισμοί ΕΑΣΑ. Το AIR 2 & το AIR 2 S χάρις στην ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ της DJI δεν έχουν C Marking ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ !! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ΑΠΟ 01/01/2023 ΘΑ ΠΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ. Κάτι που δεν ισχύει για το ΜΙΝΙ 2, ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ < 250gr. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, θα πρέπει να σκεφτείς αν η "επένδυση" των 1.300+ ευρώ είναι συμφέρουσα....
|
|
|
Post by Frontier on Apr 20, 2021 14:46:23 GMT 2
Εγώ θα πρότεινα το ΜΙΝΙ 2. (Έχω το AIR 2) O ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ είναι οι νέοι κανονισμοί ΕΑΣΑ. Το AIR 2 & το AIR 2 S χάρις στην ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ της DJI δεν έχουν C Marking ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ !! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ΑΠΟ 01/01/2023 ΘΑ ΠΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ. Κάτι που δεν ισχύει για το ΜΙΝΙ 2, ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ < 250gr. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, θα πρέπει να σκεφτείς αν η "επένδυση" των 1.300+ ευρώ είναι συμφέρουσα.... crossroad: Κατά λάθος, έκανες quote το δικό μου μήνυμα αντί του antonio. Τα Mini / Mini 2 δεν υποστηρίζουν ActiveTrack.
|
|
|
Post by antonio on Apr 20, 2021 20:09:13 GMT 2
Τι είναι το C marking?
|
|
|
Post by artplus on Apr 21, 2021 18:02:45 GMT 2
Αν θελουμε ουσιαστικο active track μονο το skydio 2 βλεπω ως λυση. Αν το θελουμε ως βοηθητικο εργαλειο, συμφωνω με τον Frontier (Mavic 2 (Zoom/Pro) και μετά το Phantom 4 Pro) Για μενα ομως απο την στιγμη που δεν υπαρχει η παραμικρη εμπειρια, θα ελεγα να πας σε ενα φθηνο drone τυπου fimi x8 να μαθεις πως πεταει ενα drone και μετα θα ξερεις και εσυ ο ιδιος τι θα χρειαζεσαι και τι να επιλεξεις. Εγω ως κατοχος του air 2 παντως δεν εμπιστευομαι το active track παρα μονο σε ανοιχτες τοποθεσιες
|
|
|
Post by antonio on Apr 22, 2021 21:07:35 GMT 2
Αν θελουμε ουσιαστικο active track μονο το skydio 2 βλεπω ως λυση. Αν το θελουμε ως βοηθητικο εργαλειο, συμφωνω με τον Frontier (Mavic 2 (Zoom/Pro) και μετά το Phantom 4 Pro) Για μενα ομως απο την στιγμη που δεν υπαρχει η παραμικρη εμπειρια, θα ελεγα να πας σε ενα φθηνο drone τυπου fimi x8 να μαθεις πως πεταει ενα drone και μετα θα ξερεις και εσυ ο ιδιος τι θα χρειαζεσαι και τι να επιλεξεις. Εγω ως κατοχος του air 2 παντως δεν εμπιστευομαι το active track παρα μονο σε ανοιχτες τοποθεσιες Νομίζω ότι έτσι θα πράξω. Fimi x8 ή mini 2? Και συγνώμη που ταράζω το συγκεκριμένο θέμα.
|
|
|
Post by Frontier on Apr 23, 2021 7:24:31 GMT 2
Αν θελουμε ουσιαστικο active track μονο το skydio 2 βλεπω ως λυση. Αν το θελουμε ως βοηθητικο εργαλειο, συμφωνω με τον Frontier (Mavic 2 (Zoom/Pro) και μετά το Phantom 4 Pro) Για μενα ομως απο την στιγμη που δεν υπαρχει η παραμικρη εμπειρια, θα ελεγα να πας σε ενα φθηνο drone τυπου fimi x8 να μαθεις πως πεταει ενα drone και μετα θα ξερεις και εσυ ο ιδιος τι θα χρειαζεσαι και τι να επιλεξεις. Εγω ως κατοχος του air 2 παντως δεν εμπιστευομαι το active track παρα μονο σε ανοιχτες τοποθεσιες Νομίζω ότι έτσι θα πράξω. Fimi x8 ή mini 2? Και συγνώμη που ταράζω το συγκεκριμένο θέμα.
Δες τα σχετικά νήματα των δύο αεροσκαφών.
|
|
|
Post by artplus on Apr 27, 2021 23:33:48 GMT 2
Eνα πολυ ενδιαφερον συγκριτικο
|
|
|
Post by Frontier on Apr 28, 2021 7:36:38 GMT 2
Αναμενόμενο αποτέλεσμα - η βουτιά - τόσο λόγω περιβάλλοντος (κανένα σύστημα δεν ανιχνεύει κλαδιά), όσο και λόγω έλλειψης αισθητήρων στο πλάι και (ουσιαστικά) επάνω.
|
|
|
Post by Frontier on May 21, 2021 17:03:57 GMT 2
Άλλος ένας reviewer που πιστεύει - όπως και εγώ - ότι το Air 2S είναι υπερτιμημένο.
|
|