Post by Frontier on Dec 6, 2017 15:58:36 GMT 2
Επειδή με ρωτάνε αρκετοί εδώ (και στο YouTube) τι ισχύει για το DJI Care Refresh / DJI Care, ανοίγω αυτό το νήμα.
Η εγγύηση (διάρκειας 6 μηνών) όντως ισχύει για την χώρα αγοράς εφόσον δεν γίνει από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα της DJI στην Ελλάδα ή από το online κατάστημά τους (έχοντας επιλέξει Ελλάδα). Αυτό σημαίνει ότι το drone αν δεν το αγοράσετε απευθείας από αυτούς (είτε από το site τους είτε από το κατάστημά τους στην Ελλάδα), οποιοσδήποτε τοπικός ή αλλοδαπός μεταπωλητής δεν θα σας καλύψει. Το ίδιο ισχύει και αν αγοράσετε το drone από ένα online κατάστημα στην Ελλάδα, το οποίο δεν το έχει αγοράσει από τον τοπικό αντιπρόσωπο της DJI, αλλά έχει γίνει εισαγωγή από άλλη χώρα (όπως συμβαίνει στο 99% των online καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Πλαίσιο και Public, Κοτσόβολο και e-shop). Άρα, από Ελλάδα ΜΟΝΟ αγορά από το επίσημο κατάστημα της DJI ή από το online κατάστημά τους παρέχει εγγύηση από τον τοπικό αντιπρόσωπο DJI.
Η εγγύηση εδώ της DJI δεν καλύπτει τον χειριστή και τα χρήματά του, δεδομένου ότι τα περισσότερα προβλήματα αποδίδονται σε "pilot errors" και αυτά δεν καλύπτονται. Κυρίως καλύπτει περιπτώσεις DOA, γενικότερα οτιδήποτε δεν μπορεί να χρεωθεί σε σφάλμα χειριστή (π.χ πετάξατε χωρίς καλιμπλράρισμα πυξίδας και έπεσε από παρεμβολές, είναι σφάλμα χειριστή, δεν καλύπτεται).
Αν δείτε στον παραπάνω σύνδεσμο της εγγύησης στην ενότητα "Part II – Country/Region Specific Terms" στην παράγραφο "European Economic Area (EEA)" αναφέρεται ρητά ότι "For consumers, who are covered by consumer protection laws or regulations in their country of purchase or, if different, their country of residence, the benefits conferred by DJI’s After-Sales Policy are in addition to all rights and remedies conveyed by such consumer protection laws and regulations, including but not limited to these additional rights." Επιπλέον, στην σελίδα "Part III – Types of After-sales Service" στο τέλος της σελίδας αναφέρει "Customers can obtain warranty service only at a designated DJI repair center in the region where he/she purchased the product. However, depending on part availability, customers can obtain cross-regional repair service at an additional charge." Αυτά σημαίνουν ότι για drones αγορασμένα από Έλληνες οπουδήποτε αλλού πέραν του καταστήματος της DJI στην Ελλάδα, εγγύηση παρέχεται μόνο από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή, αλλά οι πελάτες μπορούν επίσης (με χρέωση αποστολής) να έχουν εγγύηση και από άλλες χώρες (Ολλανδία που είναι το κεντρικό επισκευαστικό κέντρο DJI Europe). Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι προφανής: κάπως θα πρέπει να δικαιολογηθούν τα παραπάνω χρήματα που χρεώνει ο τοπικός αντιπρόσωπος/διανομέας για το προϊόν.
Με το care refresh λύνονται όλα τα παραπάνω. Είναι ασφάλιση η οποία καλύπτει ό,τι καλύπτει η εγγύηση και πράγματα που δεν καλύπτει η εγγύηση (σασί, έλικες, μοτέρ), ισχύει για 12 μήνες για όλα τα υποσυστήματα (η εγγύηση καλύπτει 6 μήνες το 80% του αεροσκάφους και μόνο η μητρική και η Τ/Κ έχουν 12μηνη κάλυψη), καλύπτει σφάλματα χειριστή (pilot errors) οποιασδήποτε φύσης (συγκρούσεις, βρέξιμο κ.λ.π), δωρεάν μεταφορικά από/προς το επισκευαστικό κέντρο, ταχύτερη αποκατάσταση σε σχέση με την εγγύηση και - το κυριότερο - παρέχεται απευθείας από την DJI προς τον αγοραστή, ασχέτως της χώρας αγοράς του drone (αρκεί να έχετε αγοράσει το care refresh από το site τους με επιλογή την χώρα σας, δηλ. την Ελλάδα).
Έχω ένα Mavic Pro Combo και ένα Spark combo, όλα αγορασμένα από το Gearbest. Τα έχω αγοράσει σε ένα διάστημα περίπου 6 μηνών, για όλα έχω κάνει care refresh και μου έμειναν και αρκετά χρήματα στην άκρη μόνο από την διαφορά τιμής εάν τα αγόραζα από Ελλάδα (από οποιοδήποτε κατάστημα, ακόμα και από Skroutz) πόσο μάλλον από τον επίσημο αντιπρόσωπο που πουλά χωρίς εκπτώσεις. Με δεδομένη την διαφορά τιμής μεταξύ Ελλάδας - Κίνας, δεν υπήρχε/υπάρχει περίπτωση να τα αγόραζα από εδώ (εκτός εάν ήθελα να τα πάρω με δόσεις, εκεί αναγκαστικά θα έπρεπε από εδώ). Το ίδιο έκανα και για το Phantom 4 Pro που απέκτησα πρόσφατα, πάλι από το Gearbest (η προσφορά που είχα βάλει εδώ).
Η εγγύηση (διάρκειας 6 μηνών) όντως ισχύει για την χώρα αγοράς εφόσον δεν γίνει από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα της DJI στην Ελλάδα ή από το online κατάστημά τους (έχοντας επιλέξει Ελλάδα). Αυτό σημαίνει ότι το drone αν δεν το αγοράσετε απευθείας από αυτούς (είτε από το site τους είτε από το κατάστημά τους στην Ελλάδα), οποιοσδήποτε τοπικός ή αλλοδαπός μεταπωλητής δεν θα σας καλύψει. Το ίδιο ισχύει και αν αγοράσετε το drone από ένα online κατάστημα στην Ελλάδα, το οποίο δεν το έχει αγοράσει από τον τοπικό αντιπρόσωπο της DJI, αλλά έχει γίνει εισαγωγή από άλλη χώρα (όπως συμβαίνει στο 99% των online καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Πλαίσιο και Public, Κοτσόβολο και e-shop). Άρα, από Ελλάδα ΜΟΝΟ αγορά από το επίσημο κατάστημα της DJI ή από το online κατάστημά τους παρέχει εγγύηση από τον τοπικό αντιπρόσωπο DJI.
Η εγγύηση εδώ της DJI δεν καλύπτει τον χειριστή και τα χρήματά του, δεδομένου ότι τα περισσότερα προβλήματα αποδίδονται σε "pilot errors" και αυτά δεν καλύπτονται. Κυρίως καλύπτει περιπτώσεις DOA, γενικότερα οτιδήποτε δεν μπορεί να χρεωθεί σε σφάλμα χειριστή (π.χ πετάξατε χωρίς καλιμπλράρισμα πυξίδας και έπεσε από παρεμβολές, είναι σφάλμα χειριστή, δεν καλύπτεται).
Αν δείτε στον παραπάνω σύνδεσμο της εγγύησης στην ενότητα "Part II – Country/Region Specific Terms" στην παράγραφο "European Economic Area (EEA)" αναφέρεται ρητά ότι "For consumers, who are covered by consumer protection laws or regulations in their country of purchase or, if different, their country of residence, the benefits conferred by DJI’s After-Sales Policy are in addition to all rights and remedies conveyed by such consumer protection laws and regulations, including but not limited to these additional rights." Επιπλέον, στην σελίδα "Part III – Types of After-sales Service" στο τέλος της σελίδας αναφέρει "Customers can obtain warranty service only at a designated DJI repair center in the region where he/she purchased the product. However, depending on part availability, customers can obtain cross-regional repair service at an additional charge." Αυτά σημαίνουν ότι για drones αγορασμένα από Έλληνες οπουδήποτε αλλού πέραν του καταστήματος της DJI στην Ελλάδα, εγγύηση παρέχεται μόνο από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή, αλλά οι πελάτες μπορούν επίσης (με χρέωση αποστολής) να έχουν εγγύηση και από άλλες χώρες (Ολλανδία που είναι το κεντρικό επισκευαστικό κέντρο DJI Europe). Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι προφανής: κάπως θα πρέπει να δικαιολογηθούν τα παραπάνω χρήματα που χρεώνει ο τοπικός αντιπρόσωπος/διανομέας για το προϊόν.
Με το care refresh λύνονται όλα τα παραπάνω. Είναι ασφάλιση η οποία καλύπτει ό,τι καλύπτει η εγγύηση και πράγματα που δεν καλύπτει η εγγύηση (σασί, έλικες, μοτέρ), ισχύει για 12 μήνες για όλα τα υποσυστήματα (η εγγύηση καλύπτει 6 μήνες το 80% του αεροσκάφους και μόνο η μητρική και η Τ/Κ έχουν 12μηνη κάλυψη), καλύπτει σφάλματα χειριστή (pilot errors) οποιασδήποτε φύσης (συγκρούσεις, βρέξιμο κ.λ.π), δωρεάν μεταφορικά από/προς το επισκευαστικό κέντρο, ταχύτερη αποκατάσταση σε σχέση με την εγγύηση και - το κυριότερο - παρέχεται απευθείας από την DJI προς τον αγοραστή, ασχέτως της χώρας αγοράς του drone (αρκεί να έχετε αγοράσει το care refresh από το site τους με επιλογή την χώρα σας, δηλ. την Ελλάδα).
Έχω ένα Mavic Pro Combo και ένα Spark combo, όλα αγορασμένα από το Gearbest. Τα έχω αγοράσει σε ένα διάστημα περίπου 6 μηνών, για όλα έχω κάνει care refresh και μου έμειναν και αρκετά χρήματα στην άκρη μόνο από την διαφορά τιμής εάν τα αγόραζα από Ελλάδα (από οποιοδήποτε κατάστημα, ακόμα και από Skroutz) πόσο μάλλον από τον επίσημο αντιπρόσωπο που πουλά χωρίς εκπτώσεις. Με δεδομένη την διαφορά τιμής μεταξύ Ελλάδας - Κίνας, δεν υπήρχε/υπάρχει περίπτωση να τα αγόραζα από εδώ (εκτός εάν ήθελα να τα πάρω με δόσεις, εκεί αναγκαστικά θα έπρεπε από εδώ). Το ίδιο έκανα και για το Phantom 4 Pro που απέκτησα πρόσφατα, πάλι από το Gearbest (η προσφορά που είχα βάλει εδώ).